Planuri cheie pentru anul 2020

author image by ADMIN | 0 Comments | mai 6, 2020
Spread the love

La începutul anului trecut am publicat un articol despre planurile noastre cheie pentru anul 2019. Anul 2020 acum ne înrăutățește calendarul, ceea ce înseamnă că este timpul să actualizăm rapid rezultatele anului trecut și să vorbim despre planurile noastre pentru anul în curs.

Iată ce s-a întâmplat în 2019:

Am lansat sistemul de clasare și modul Competitiv. Acum, începând cu nivelul de profil 5, fiecare jucător poate participa la acest mod special și să obțină un rang care să reflecte abilitățile sale.

Standoff 2 a primit o interfață vizuală complet nouă, care este mai flexibilă și mai ușor de utilizat. Acum puteți, de exemplu, să vizualizați statisticile altor jucători și să vă deplasați liber dintr-o secțiune din meniul principal în altul, fără să vă pierdeți locul în hol.

Jucătorii pot acum să adauge spectatori în lobby-urile private și prietenii sau să selecteze independent rolul Spectator în meciurile publice.

Jucătorii pot acum să-și creeze propriile clanuri și să-și invite prieteni la ei.

S-a adăugat suport pentru 120 fps.

A fost adăugată o nouă mecanică: etichetarea, care reduce viteza de mișcare atunci când suferi daune.

Audio direcțional a fost îmbunătățit. Datorită adăugării obstrucției, acum este mai ușor de spus de unde provine o sursă de sunet.

Armele adăugate înainte de 2019 au primit animații de inspecție actualizate și animații de tragere și reîncărcare îmbunătățite.

Au fost adăugate noi modele de arme: USP, TEC-9, FS, MP7, FNFAL și M110.

A fost adăugată lista de hărți pentru modurile dinamice: harta Arena a revenit într-o formă actualizată.

Modurile dinamice în sine au primit și un plus: modul Sniper Duel.

Arsenalul echipelor a fost parțial divizat – anumite modele pot fi acum achiziționate doar de o parte sau de alta.

Pe parcursul anului am organizat trei evenimente speciale care au inclus moduri și conținut bazate pe teme.

A fost un an foarte productiv, dar mai avem multe de făcut. Am dori să discutăm câteva dintre aceste lucruri în acest articol.

NOTĂ: toate informațiile furnizate mai jos sunt doar o descriere a modificărilor planificate – implementarea lor finală ar putea diferi de cea descrisă în acest articol.

Vă mulțumesc pentru atenție. Sperăm că veți găsi acest articol interesant.

Trecerea la un model bazat pe sezon pentru modul Competitiv

„Ce inseamna asta?” – unii dintre voi s-ar putea întreba.

Înseamnă că anul va fi împărțit în anotimpuri, fiecare va dura câteva luni. La începutul fiecărui sezon, va trebui să vă recalibrați rangul în funcție de realizările dvs. din sezonul precedent.

Această abordare ne va ajuta să variem în clasament, deoarece acum va trebui să vă confirmați abilitățile de la sezon la sezon în loc să atingeți un rang înalt și apoi să nu-l mai atingeți niciodată.

Jucătorii mai puternici vor primi o nouă provocare, iar cei mai slabi vor avea șansa de a-și schimba situația.

Actualizare la scară largă la animații pentru a treia persoană

Anul trecut v-am povestit despre modul în care folosim machetele la scară largă a armelor utilizate în Standoff 2 pentru a crea animații mai avansate pentru prima persoană.

În 2020 intenționăm să ducem acest proces la nivelul următor și să îmbunătățim animațiile de personaje din a treia persoană, făcându-le mai netede și mai realiste.

Hărți

Adăugarea modului competitiv ne-a dat responsabilitatea masivă de a crea cel mai bun echilibru posibil în locații pentru organizarea meciurilor. Am adunat cu atenție statistici privind selecția hărții și raporturile câștig-pierdere ale ambelor echipe, măsurând calendarul și ținem pasul cu feedback-ul dvs.

În acest an intenționăm să efectuăm o operațiune la scară largă pentru a obține vechile hărți Standoff 2 la standarde competitive, colaborând cu participanții la turneele active și profitând de experiența acumulată. Ciocanul reechilibrării și reproiectării va prelua atât hărțile pentru modul defuz cât și modurile dinamice.

Între actualizările clasicilor, vă vom mulțumi cu hărți noi.

Primul rezultat al acestei operațiuni ar putea fi întoarcerea anticipată a unei hărți timpurii … dar să revenim la acest lucru la sfârșitul articolului.

Dezvoltarea clanurilor

În versiunea 0.11.0 a Standoff 2 am adăugat opțiunea de a-ți crea propriul clan, de a-l regla la preferințele tale, de a invita oamenii să se alăture acestuia și de a le atribui roluri. Acest lucru a făcut posibilă formarea de grupuri în cadrul jocului.

Unul dintre obiectivele noastre principale pentru acest an este extinderea rolului și a setului de caracteristici ale conceptului de clan. De exemplu, pot fi adăugate lucruri precum statisticile clanurilor, clasamentele clanurilor și opțiunea de a lupta împotriva altor clanuri.

Trecerea la arhitectura client-server

Din păcate, una dintre cele mai mari și mai importante schimbări pe care le-am planificat pentru 2019 a trebuit să întârzie – reprezintă o parte uriașă a fundației jocului și cere să fie luată cât mai serios. Însă nu ne descurajăm și continuăm  ̶p̶l̶a̶n̶n̶i̶n̶g̶ ̶t̶o̶ ̶c̶o̶n̶q̶u̶e̶r̶ ̶t̶h̶e̶ ̶u̶n̶i̶v̶e̶r̶s̶e̶ care lucrează la trecerea la noua arhitectură, în timp ce crește simultan stabilitatea rețelei Standoff 2.

Iată un scurt rezumat al arhitecturii client-server care ne va permite să facem:

Protejați jucătorii împotriva majorității metodelor de hacking a clienților de joc.

Măriți cât de des sunt actualizate informațiile despre acțiunile jucătorilor (rata bifelor).

Stream meciuri în cadrul jocului.

Înregistrează meciuri.

Vizualizați repetițiile după ucidere (killcam).

Reduceți consumul de trafic.

Adăugați roboți la meciuri.

Atelier

Trecerea la o nouă arhitectură de rețea nu a fost singurul lucru pe care a trebuit să amânăm până în 2020.

Anul trecut, toate eforturile noastre s-au concentrat pe crearea nucleului competitiv Standoff 2, astfel încât dezvoltarea Atelierului nu a atras suficientă atenție.

Cu toate acestea, avem deja meciuri competitive și funcționale, așa că acum suntem cu un pas mai aproape de a adăuga hărți și skins pentru utilizatori (dacă știți ce înseamnă noi we ).

Tranzacții

Am petrecut tot anul analizând relațiile de tranzacționare între jucători și am decis că există o mulțime de riscuri asociate cu șansa ca articolele rare să se desfășoare în valoare sau să se creeze piețe subterane pe baza sistemului de schimb.

Pentru a evita aceste tipuri de probleme, am decis să amânăm adăugarea tranzacțiilor și să facem corecții ale funcționării acestora pe baza riscurilor potențiale.

Aveți bătrâni în casă?

Bine, să nu ne concentrăm pe lucrurile triste. După cum a promis, este timpul să vorbim despre o întoarcere mult așteptată.

Tot anul trecut am arătat cu privire la întoarcerea unui clasic, dar această revenire a fost împiedicată de un incident din sectorul B la sfârșitul lunii octombrie – a trebuit să trimitem o echipă de epurare de urgență și să repare echipajul.

Atunci, când se întoarce această hartă? Ei bine … ai de gând să iubești răspunsul.

***

Cu siguranță, există mai multe. Am prezentat doar planurile noastre cele mai mari și semnificative pentru acest an.

De asemenea, vă puteți aștepta la noi articole, arme noi și la orice fel de alte schimbări. Cel mai important este să te distrezi jucând Standoff 2.

Vă mulțumim, jucătorilor noștri, pentru sprijinul dvs. activ. Acest proiect continuă să se dezvolte mulțumită ție!

Mulțumim pentru lectură și bucurați-vă de joc!